Mercedes-Benz

 Calitatea și performanța autoturismului tău Mercedes-Benz


Cum te va ajuta acest Mercedes-Benz?
 
🌞 Vei putea sa te prezinti intr-o propozitie simpla, clara si atragatoare
🌞 Vei sti care sunt lucrurile care te diferentiaza de ceilalti experti din domeniu
🌞 Vei sti cine este clientul tau si cum sa i te adresezi ca sa il atingi 
🌞 Iti vei stabili culorile si imaginile care te reprezinta si iti vei planifica o sesiune foto perfecta
🌞 Vei stii cum sa postezi in social media, care starnesc reactii
🌞 Vei initia parteneriate care te vor ajuta sa ajungi la oameni noi
🌞 Nu iti va mai fi frica sa postezi
🌞 Vei pleca cu un plan clar pentru brand-ul tau personal pentru urmatoarele 6 luni

Am avut doamne și domnișoare care nu-și apreciau munca pe care o făceau în gospodărie sau credeau că doar ceea ce lucra soțul era important. 


Ele se vedeau ca fiind nesemnificative, deoarece făceau lucruri care nu generau venituri…


Pe lângă asta, unele nu-și apreciau corpul sau nu se respectau pe ele ca femei.


Dar, în timp, au început să se valorizeze, să se prețuiască mai mult. 


🌹🌹🌹


Am avut femei singure care intrau în relații problematice sau nu puteau menține o relație pe termen lung.


Le-am învățat să-și schimbe convingerile limitative. 


Unele credeau că nici un bărbat nu vrea o relație serioasă sau iubire și că toți fug după aventuri ori nu-și asumă angajamente.


Le-am spus că eu cunosc bărbați care vor relații, familie, iubire și copiii, deci ceea ce și-au zis lor înșiși erau doar CONVINGERI LIMITATIVE.




După ce au muncit suficient, unele au intrat în relații sănătoase și stabile. 💜


În plus, am avut persoane care și-au crescut veniturile (unii au câștigat din coaching 1000-2000-3000 €) și avem cursanți care se întrețin doar din asta + au propriile programe.


Unii au reușit să economisească bani, chiar dacă până atunci nu au reușit asta.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

de la alţii în fluxul tău

Pompa de apa